Sunday, July 10, 2011

Malas berfikir

Sudah lama aku tidak melihat hidup dengan yakin kerana itu tidak aku coretkan perkara-perkara baru di sini. Ruang fikir aku tentang hidup bukan gelap padam, cuma samar-samar. Ulangan diari sama setiap hari buat aku putus akal mahu melihat hidup seperti apa. Sebab dalam sini, jauh dalam hati aku nampak hidup ini bagai corak yang dicop pada sehelai kain berulang kali. Sama. Berulang. Bosan. Tidak memberi makna baru.

Tapi jujurnya, aku sendiri malas berfikir. Itu sebenarnya.

10 comments:

ghost said...

persoalan yang terjawab dengan mudah dan penuh malas...haha

Unknown said...

kehkehkeh. persoalan yang memang dah tersedia jawapan. haha.

Unknown said...

hey pemalas!

betty said...

aku pon bosan dgn rutin yg sama! ah aku juga sipemalas

Mohamad Rivai said...

hahaha, dasar pemalas.

kalau puasa ini pengennya tidur terus..
wkwkwkwk

skandaLdariLangit said...

malas. jawapan singkat dan mudah. hehe

Unknown said...

jerry: hai pemalas! haha

Unknown said...

betty: rutin itu membosankan, kan?

Unknown said...

riva'i: hahaha. tidak lah begitu. :)

Unknown said...

ska: tak perlu reka sebab yang mengarut. mudah kan? haha.