Tuesday, November 29, 2011

Bila?

Dalam keterbatasan waktu dan suntuk abjad, kata-kata aku bagai mati. Entah bila dapat aku harapkan ia bangkit kembali. Mungkin, satu masa nanti bila hati penuh rasa yang tidak-tidak, jiwa sudah pulih dari rajuk cerita, lisan makin lancar mencorak kisah dan tubuh gagah berjuang khidmat, juga tidak lupa juga pada teknologi yang semakin merimaskan.

Jujur, aku mahu kembali mengetuk kekunci abjad pada mesin taip.
Sudah lama aku tidak menyentuh ia.

Mula, soalnya bila?

6 comments:

Nasz said...

Ahhh sama macamku. :S

theRandomcraps said...

yuppp..
sangat merimaskan.
bila aku ingin lupakan kau,
tapi hari-hari aku stalk kau.
-______-"

Pondok Usang said...

gugur ranting kebumi.. tanda rajuk percintaan..

Pembunuh Tanpa Bayang said...

bila bila masa saja yang kau punya waktu untuk itu.

Anonymous said...

sengaja mahu coba2 semula.

haha suke bce komen RC.

venus said...

asal kau betul-betul mahu, pasti bisa.